Известие

Collapse
No announcement yet.

Kaтализатор->резонансно гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На светофара няма да усетиш миризмата, форсирай малко на място и тогава души отзад.Разхода скача ако е развалена сондата. Впрочем твоя разход как е, преди и след откачането, малко се отклонявам от темата, но...
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
      Ами да не го закачам ама карам колата с развалена сонда близо 2 год. докато разбера , че е сдала багажа, сега вече 2-3 месеца я карам с откачена , а гледам пиши , че ако ламбда сонда не е изправна разваля яко катализатора.
      Ами не знам за това, иначе разхода при скапана скача.Помня, че ти бях писал, че ако я караш по магистралата с повече газ, да я понадупиш при запушен катализатор почва да загрява.Мириса на развалени яйца според мен също се долавя в такава обстановка
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #18
        Ами не знам за това, иначе разхода при скапана скача.Помня, че ти бях писал, че ако я караш по магистралата с повече газ, да я понадупиш при запушен катализатор почва да загрява.Мириса на развалени яйца според мен също се долавя в такава обстановка
        Подкрепям... ако е заминал се нажежава доста. Но миризмата се изменя и от партдата на горивото . Преди месец бяха пуснали една миризлива газ.
        Аз моя го изтърбуших тия дни, а оригиналното гърне го направиха на резонаторно.
        Тея откачалници ми изкупуваха питите по 20лв. за Кг. и аз си ги прибрах. Вътре има две пити с тегло около 900-1000гр.(това според техния кантар). Мисля че вървят около 50-60лв./кг.
        Някой знае ли в Стара Загора къде дават нормални пари?
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
        Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
        Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

        Comment


        • #19
          Добре, а със звука какво се получи след като го изтърбушиха. При мен оригиналното средното гърне е комбинирано от резонатор и катализатор.
          Alfa Romeo 156 TS 2.0

          Comment


          • #20
            Проблема със "звънтенето" се решава с читав резонатор, който явно на теб не са сложили а са избрали по-евтин вариант. Резонатори има от 35-195лв. Мисля, че проблема е в твоя телевизор. На 2 коли съм правил интервенцията катализатор-резонатор, няма грижа ни звънтене, ни дрънчене...
            145 QV ex.
            146 Boxer TOTAL ex.
            147 T.S. Sele top

            Lancia Dedra 2000 16

            Comment


            • #21
              при мен мирише само когато е студена. при сутрешното палене(на бензин). после си е ок и на бенз и на газ.
              има си тяга, работи тихичко,
              гори ~10до15лв.газ/100.
              а е над 200к.
              какво да си мисля и как да процедирам с катализатора?!?
              sigpic156 SW 2001 бивша.

              Comment


              • #22
                Като цяло дори стана май малкко по-безшумна, но има едно минимално звънтене около 3000 об. Не знам дали не е даже от гарнитура? Тея сложиха старата гарнитура, като го връщаха.
                Гърнето е около 1/3 резонатор и 2/3 катализатор, при мен сега е само резонатор.
                акво да си мисля и как да процедирам с катализатора?!?
                Покарай 20-тина минути и ако е много нажежен катализатора значи е заминал.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                Comment


                • #23
                  Колеги а при дизела как стоят нещата- там на какво мирише?
                  Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
                  2001год 115кс + ремап

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    На светофара няма да усетиш миризмата, форсирай малко на място и тогава души отзад.Разхода скача ако е развалена сондата. Впрочем твоя разход как е, преди и след откачането, малко се отклонявам от темата, но...
                    Тя мойта сонда беше блокира на мн гадна смес определно и динамиката и разхода са по-добре с разкачена извънградско дава към 9.5/100.
                    Така колеги айде малко по темата , че не знам с какво да го сменям, значи чува се една огромно бръмчене и по моя преценка е отпред... Смятам и да сменям катализатора, айде някой колега с резонаторно гърне , който според него звука е добре. Да сподели какво точно е сложил.
                    Поздрави.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #25
                      !!!

                      Здравейте на всички,днес преминах през процедурата,махнах катализатора , сложих резонаторно гърне (ASPO) или нещо такова беше и определено не съжалявам!!!Най-добрият резултат (от изминати 100 км засега) , беше че оборотите ми се заковаха и го няма вече това досадно "клатене" на оборотите.Незнам дали е от махането на катализатора (според мен не е логично) , но наистина съм доволен от крайния резултат.И за да бъде процедурата напълно завършена почерпих Алфата с крайно ориг.гърне Sebring.Мммм наслада!Бях го намерил от един колега с Nissan 100 NX и имах колебания дали ще стане , но....стана.
                      Весели празници на всички.

                      Comment


                      • #26
                        Аз съм с махнат катализатор. Не беше толкова замърсен, но небеше и прелест. Сложих права тръба и съм адски доволен, най-малкото колата работи по-леко в ниските обороти, малко, но за мотора си е добре.
                        Разхода си ми е същият, може би спадна с нензчително малко по мое мнение, но по същото време смених и термостат и може и на това да се дължи. Доволен съм много, звука в аспуха не се промени много, дори напротив сега се чува звука от турбината в аспухчето. Махайте смело.
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение

                          Покарай 20-тина минути и ако е много нажежен катализатора значи е заминал.
                          е, как да определя колко е нажежен?!?
                          на нов му трябват 5-600 градуса за да си върши каквото си трябва.
                          ако се е скапал, трябва да е червен-баси!
                          отвън всички тръби, гърнета и кат. блестят като новички. няма грам ръжда.
                          и то над 200к.!?!?
                          не допускам жабаря да е купувал нови.

                          въпросът ми беше предимно за газта.
                          там кондензират едни промишлени количества пара....
                          какво му се случва на кат. при толкова градуси+пара!?!?!
                          sigpic156 SW 2001 бивша.

                          Comment


                          • #28
                            Хмм... май съм Ви излъгалл... звънти... предколедно! Да сменя ли рарнитурки. Или направо целия мях?
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                            Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                            Comment


                            • #29
                              преди време ми се запуши катализатора и се наложи да го сменя с резонаторно гърне.случайно си намерих италианско,на външен вид е като катализатора ми/средното гърне/ няма звънене не видях някакви драстични промени в динамиката
                              Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                              156 1,8ТS-99 ......
                              EX
                              159 1,9 JTD-08

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                                Хмм... май съм Ви излъгалл... звънти... предколедно! Да сменя ли рарнитурки. Или направо целия мях?
                                Гарнитурките няма да оправят работата.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X