На светофара няма да усетиш миризмата, форсирай малко на място и тогава души отзад.Разхода скача ако е развалена сондата. Впрочем твоя разход как е, преди и след откачането, малко се отклонявам от темата, но...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Kaтализатор->резонансно гърне
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеАми да не го закачам ама карам колата с развалена сонда близо 2 год. докато разбера , че е сдала багажа, сега вече 2-3 месеца я карам с откачена , а гледам пиши , че ако ламбда сонда не е изправна разваля яко катализатора.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Ами не знам за това, иначе разхода при скапана скача.Помня, че ти бях писал, че ако я караш по магистралата с повече газ, да я понадупиш при запушен катализатор почва да загрява.Мириса на развалени яйца според мен също се долавя в такава обстановка. Преди месец бяха пуснали една миризлива газ.
Аз моя го изтърбуших тия дни, а оригиналното гърне го направиха на резонаторно.
Тея откачалници ми изкупуваха питите по 20лв. за Кг. и аз си ги прибрах. Вътре има две пити с тегло около 900-1000гр.(това според техния кантар). Мисля че вървят около 50-60лв./кг.
Някой знае ли в Стара Загора къде дават нормални пари?Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
Проблема със "звънтенето" се решава с читав резонатор, който явно на теб не са сложили а са избрали по-евтин вариант. Резонатори има от 35-195лв.Мисля, че проблема е в твоя телевизор. На 2 коли съм правил интервенцията катализатор-резонатор, няма грижа ни звънтене, ни дрънчене...
145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
-
Като цяло дори стана май малкко по-безшумна, но има едно минимално звънтене около 3000 об. Не знам дали не е даже от гарнитура? Тея сложиха старата гарнитура, като го връщаха.
Гърнето е около 1/3 резонатор и 2/3 катализатор, при мен сега е само резонатор.
акво да си мисля и как да процедирам с катализатора?!?Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеНа светофара няма да усетиш миризмата, форсирай малко на място и тогава души отзад.Разхода скача ако е развалена сондата. Впрочем твоя разход как е, преди и след откачането, малко се отклонявам от темата, но...
Така колеги айде малко по темата , че не знам с какво да го сменям, значи чува се една огромно бръмчене и по моя преценка е отпред... Смятам и да сменям катализатора, айде някой колега с резонаторно гърне , който според него звука е добре. Да сподели какво точно е сложил.
Поздрави.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
!!!
Здравейте на всички,днес преминах през процедурата,махнах катализатора , сложих резонаторно гърне (ASPO) или нещо такова беше и определено не съжалявам!!!Най-добрият резултат (от изминати 100 км засега) , беше че оборотите ми се заковаха и го няма вече това досадно "клатене" на оборотите.Незнам дали е от махането на катализатора (според мен не е логично) , но наистина съм доволен от крайния резултат.И за да бъде процедурата напълно завършена почерпих Алфата с крайно ориг.гърне Sebring.Мммм наслада!Бях го намерил от един колега с Nissan 100 NX и имах колебания дали ще стане , но....стана.
Весели празници на всички.
Comment
-
Аз съм с махнат катализатор. Не беше толкова замърсен, но небеше и прелест. Сложих права тръба и съм адски доволен, най-малкото колата работи по-леко в ниските обороти, малко, но за мотора си е добре.
Разхода си ми е същият, може би спадна с нензчително малко по мое мнение, но по същото време смених и термостат и може и на това да се дължи. Доволен съм много, звука в аспуха не се промени много, дори напротив сега се чува звука от турбината в аспухчето. Махайте смело.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
Покарай 20-тина минути и ако е много нажежен катализатора значи е заминал.
на нов му трябват 5-600 градуса за да си върши каквото си трябва.
ако се е скапал, трябва да е червен-баси!
отвън всички тръби, гърнета и кат. блестят като новички. няма грам ръжда.
и то над 200к.!?!?
не допускам жабаря да е купувал нови.
въпросът ми беше предимно за газта.
там кондензират едни промишлени количества пара....
какво му се случва на кат. при толкова градуси+пара!?!?!sigpic156 SW 2001 бивша.
Comment
-
преди време ми се запуши катализатора и се наложи да го сменя с резонаторно гърне.случайно си намерих италианско,на външен вид е като катализатора ми/средното гърне/ няма звънене не видях някакви драстични промени в динамикатаНяма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
156 1,8ТS-99 ......
EX
159 1,9 JTD-08
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщениеХмм... май съм Ви излъгалл... звънти... предколедно! Да сменя ли рарнитурки. Или направо целия мях?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment